بلاگ خبری تاناکورا مهاباد

ما در این بلاگ قصد داریم واژه ی تاناکورا را به درستی معرفی کنیم

بلاگ خبری تاناکورا مهاباد

ما در این بلاگ قصد داریم واژه ی تاناکورا را به درستی معرفی کنیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید کفش به صورت اینترنتی، سر در گم شوید و ندانید سایزکفش شما دقیقا چند است و چه کفشی برایتان مناسب است. خرید از فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را میدهد که ساعت ها محصول ها را بررسی کنید اما نگرانی که اغلب با آن مواجه هستید باتوجه به اینکه  کفش را نمی پوشید طریقه انتخاب سایزکفش است. سیستم اندازه گیری کف پا و شماره گذاری سایز کفش در کشورها، برندهای مختلف و حتی به نسبت کاربرد کفش متفاوت است. اگر کفش شما از یک برند بین المللی باشد، سایزکفش را طبق چند واحد اندازه گیری استاندارد کفش روی آن می‌بینید. با توجه به متفاوت بودن سایزبندی کفش ها در برندهای مختلف تجاری ،توصیه می شود برای خرید کفش ابتدا با توجه به راهنمای تعیین سایزکفش ، سایزکفش مناسب پای خود را پیدا کنید. اینستاگرام تاناکورا

سایز کفش : چگونه سایز پای خود را اندازه گیری کنیم؟

اگر همیشه کفش هایی که می خرید، پایتان را اذیت می کند و موجب می شود تا در پشت پا، تاول یا درد ایجاد شود، به احتمال زیاد از اندازه دقیق پاهای خود مطلع نیستید.با آگاهی، آن‌چه مناسب شماست انتخاب کنید. بدست آوردن سایز پا از روی اندازه آن به سانتی متر در خیلی موارد از جمله خرید آنلاین کفش به ما کمک می کند. برای اطمینان از درستی سایز کفش خود مراحل زیر را انجام دهید:

    1 -  پاهای خود را روی یک تکه کاغذ قرار دهید.

چگونه سایز پای خود را اندازه گیری کنیم؟

 

 

2 - بااستفاده از یک مداد یا خودکارهمانندفیلم زیر تصویر پای خود را روی کاغذ بکشید.

3 - مطابق فیلم زیر طول مستطیل محیط بر تصویر پا را اندازه گیری کرده و در جدول های معادل سازی سایز کفش که در ادامه آمده اند قرار دهید تا سایز واقعی خود را پیدا کنید

 

لطفا بقیه ی مطلب را در ادامه ی مطلب بخوانید

 

نکته ۱: بهترین زمان اندازه گیری سایز پا در پایان روز است که پا در بزرگترین حالت خود قرار دارد.

نکته۲: دراغلب افراد اندازه پاها کمی متفاوت است بنابراین هر دو پا را اندازه بگیرید و براساس اندازه بزرگتر، سایزکفش را انتخاب کنید.

 

راهنمای سایزکفش بچه گانه وکودک

جدول سایزبندی کفش بچه گانه به شما کمک می‌کند تا در انتخاب و خرید کفش برای کودک خود اطمینان بیشتری کسب کنید.به دلیل آنکه پای کودکان در مرحله رشد است، این مسئله حائز اهمیت است. هرچه سن کودک کم‌تر باشد، سرعت رشد پاهای او بیشتر است؛ ایده خوبی است که اندازه پای کودک را هر دو یا سه ماه یکبار بررسی کنید.بین سن چهار تا پنج سالگی، پای بیشتر بچه‌ها حداقل در هر چهار تا پنج ماه به اندازه نیمی از اندازه کفش رشد می‌کند.
سایزبندی کفش کودک نیز باتوجه به برند و کشور سازنده متفاوت است.به طور کلی سایز بندی کفش بر اساس چهار معیار جهانی شامل: اروپایی (EU)، آمریکایی (US)، انگلیسی (UK) و ژاپنی ( JP) قابل تشخیص است.به روش گفته شده دربخش راهنمای سایزکفش، کف پای کودک خود را اندازه گیری کرده و در جدول زیر سایزکفش معادل آن را پیدا کنید.

راهنمای انداره گیری سایز کفش

راهنمای سایز کفش بچه گانه وکودک

راهنمای سایز کفش مردانه و زنانه

روش اندازه گیری کف پا برای همه یکسان است و تنها به دلیل تفاوت در ساختار فیزیکی زنان و مردان ، سایزکفش‌های مردانه و زنانه حدود 1.5 سایز باهم اختلاف دارند. این اختلاف در نحوه ی طراحی کفشها ، طول و عرض متفاوت آنها برای دو جنس دیده می‌شود.به بیان ساده تر در صورتی که یک زن و مرد طول کف پای یکسانی داشته باشند قاعدتا حجم پای متفاوتی خواهند داشت.به همین دلیل جدول سایزکفش برای زنان و مردان متفاوت است.
قبل از هر چیز به این چند نکته توجه داشته باشید:

   1. کفش های هر کمپانی (برند) از نظر قالب سایز، کمی متفاوت میباشند.

   2. کفش ها در انواع مختلف (اسپرت،مجلسی،ایمنی و...) سایز های متغییری دارند.

   3. برند های معتبر و اورجینال تقریبا از یک استاندارد کلی سایز  پیروی میکنند.

به یاد داشته باشید عوامل دیگر نیز در تعیین سایزکفش شما تاثیر دارد عواملی نظیر عرض ، قوس و کف پا.

حال با توجه به نکات گفته شده بعد از اندازه گیری کف پای خود به جدولهای زیر مراجعه کنید و سایزکفش مناسب پای خود را پیدا کنید.

سایز کفش مردانه و زنانه

راهنمای سایزبندی کفش اروپایی ، آمریکایی ، بریتانیایی و ایرانی

همه ی کفش های اورجینال در قسمت جلوی کفش روی زبانه ی کفش دارای یک برچسب پارچه ای هستند.این برچسب ها حاوی اطلاعاتی در مورد کد کفش ، کشور سازنده و سایزکفش بامعیار اروپایی ،آمریکایی،بریتانیایی ومناطق دیگر می باشد. در برندهایی نظیر بروکس وآسیکس اطلاعاتی در مورد سایزکفش برحسب cm وجود دارد. پس با دانستن اندازه(سانتی‌متر) پایمان به راحتی می‌توانیم سایزکفش مناسب را تشخیص دهیم. اما برند محبوبی مثل آدیداس این امکان را ندارد. در چنین مواردی  مراجعه به جدول های آمده دربخش های  بالا ضروریست . سایزکفش در معیار بریتانیایی معادل سایزکفش ایرانی است.

 اروپایی ، آمریکایی ، بریتانیایی و ایرانیراهنمای گرفتن اندازه اروپایی ، آمریکایی ، بریتانیایی و ایرانی

  • تیم تحریر تاناکورا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی